dimecres, 23 de setembre del 2015

En aquesta pàgina del bloc trobareu coses interessants.

A quin esglaó et trobes tu?



Tens problemes per concentrar-te? Oblides fàcilment les coses? No et preocupis, aquí pots entrenar la teva concentració i la teva memòria.


Jocs d'entrenament de la memòria 

Segurament encara us pregunteu com s'escriu un apòstrof amb el teclat, o bé un accent obert, o fins i tot una dièresi... Aquí teniu una bona oportunitat per practicar i millorar el vostre ús del teclat.

Com funciona el teclat de l'ordinador?

Encara no saps la taula de multiplicar del 9? Aquí et donem un cop de mà!

9 comentaris:

  1. He entrat als enllaços i els jocs són molt divertits

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tambe he entrat pero el de com posar els dits no va.
      :( :( :(

      Elimina
  2. Jo tambe he entrat alguns no van molt be pero tots son molt divertits

    Elena 5é-B

    ResponElimina
  3. Equip de mestres del cicle superior27 de setembre del 2015, a les 16:05

    Està molt bé que ens digueu si algun enllaç no va prou a l'hora. Ja ho revisarem.

    ResponElimina
  4. HOLA GIL!
    M'he estat mirant la taula i jo crec què estic en l'esglaó de: ho puc fer

    ResponElimina
  5. He estat jugant a casi tots els llocs de teclat, i m'han agradat molt.

    ResponElimina
  6. M'han agradat molt els jocs

    ResponElimina